Azbest
PROGRAM USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY BESTWINA
W dniu 24.10.2024 Rada Gminy w Bestwinie przyjęła do realizacji nowy Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bestwina, z treścia którego można się zapoznać poniżej. Program aktualizuje informacje wynikające z inwentaryzacji wyrobów azbestowych i kontynuuje działania wspierające mieszkańców w ich usuwaniu.
Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bestwina 2024 [pdf]
Gmina wspiera mieszkańców w usuwaniu wyrobów zawierających azbest poprzez coroczną organizację procesu demontażu, zbiórki, pakowania, transportu i utylizacji azbestu. Zadanie jest dla mieszkańców bezkosztowe, wystarczy złożyć wniosek. Nabór wniosków do realizacji w ramach Programu w danym roku kalendarzowym realizowany jest do dnia 28 lutego tego roku. Szczegółowe informacje dotyczące zasad udziału w Programie zawarto w Regulaminie. Druki do wypełnienia dostępne do pobrania poniżej.
- Zarządzenie Nr 3/2020
- Regulamin
- Kompletny wniosek o udział w Programie
- Załącznik nr 1 - wniosek (docx)
- Załącznik nr 1 - wniosek (pdf)
- Załącznik nr 2 - informacja o wyrobach (docx)
- Załącznik nr 2 - informacja o wyrobach (pdf)
- Załącznik nr 3 - oświadczenie o składowaniu (docx)
- Załącznik nr 3 - oświadczenie o składowaniu (pdf)
- Załącznik nr 4 - oświadczenie o demontażu (docx)
- Załącznik nr 4 - oświadczenie o demontażu (pdf)
- Załącznik nr 5 - oświadczenie o prawie dysponowania (docx)
- Załącznik nr 5 - oświadczenie o prawie dysponowania (pdf)
-