Przedmiot zamówienia:
|
- Przedmiotem zamówienia jest: I etap modernizacji części Przedszkola w Kaniowie przy ul. Batalionów Chłopskich 17a
- Zakres prac:
- Wymiana stolarki - Przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - Wymiana wewnętrznych instalacji : wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej - Modernizacja przyłącza gazowego - Modernizacja kotłowni gazowej - Wymiana instalacji co - Wymiana posadzek - Wymiana pokrycia dachowego - Termorenowacja budynku wraz z kolorystyką - Mała architektura, ogrodzenie itp.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV:
- główny przedmiot: 45262800-9 Prace dotyczące rozbudowy budynków - dodatkowe przedmioty: 45310000-3 Prace dotyczące wykonywania instalacji 45330000-9 Prace hydrauliczne i sanitarne
- Zamówienie należy wykonaæ według projektu technicznego , przedmiaru robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących odpowiednio załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi.
UWAGA:
W harmonogramie robót do wykonania w roku 2006 należy ująæ następujące roboty: - Wymiana okien PCV, - Okna aluminiowe, - Parapety, - Roboty dociepleniowe ścian i dachu, - Roboty budowlane w 50%, - Roboty rozbiórkowe, - Roboty przygotowawcze, - Roboty instalacyjne co, - Roboty instalacji gazowej wraz z kotłownią, - Roboty elektryczne w 50% - Dostawa urządzeń placu zabaw
Wymienione roboty stanowią około 50% zakresu robót.
- Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: sołectwo Kaniów, gmina Bestwina, powiat bielski, województwo śląskie.
|
Dodatkowe uwagi:
|
Zamówienie o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściwych Kryteria oceny:
Cena - 100%
Warunki uczestnictwa :
- O udzielenie zamówienia mogą staraæ się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegaæ się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniaæ następujące wymagania:
- wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy wchodzący w skład konsorcjum przedstawią wspólnie następujące dokumenty: formularz ofertowo - cenowy, kosztorys, harmonogram, oświadczenie w trybie art. 22 ustawy, wykaz zrealizowanych prac, uprawnienia kierownika budowy, wykaz pracowników. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi przedłożyæ oddzielnie. - oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowiæ pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikaæ z treści umowy konsorcjum lub zostaæ przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.
Uwaga: treśæ pełnomocnictwa powinna dokładnie określaæ zakres umocowania.
- wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę"; w miejscu np." nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisaæ dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 10zł) odebraæ można w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 7 lub za zaliczeniem pocztowym. Kontakt:(32) 215 77 07 fax. (32) 215 77 12 - Ewa Mazur
Do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: Specyfikacja + załączniki - samorozpakowujące archiwum rozmiar pliku 51[MB]
Pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania przetargowego : I etap modernizacji części przedszkola w Kaniowie Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177) - przetarg nieograniczony ZP 341/24/06 , Zamawiający wybrał następującą ofertę:
Zakład Remontowo - Budowlany
"JURCZAK - PSZCZÓ£KA" Sp. Jawna
ul. Bukowska 1
43 - 353 Porąbka
Cena oferty:
cena bez VAT : 782 804,36 zł
słownie : siedem osiem dwa osiem zero cztery i 36/100
z VAT : 955 021,32 zł
słownie : dziewięæ pięæ pięæ zero dwa jeden i 32/100
Termin wykonania zamówienia : czerwiec 2007
Gwarancja :
elementy konstrukcyjne : 60 miesięcy
elementy pozostałe : 36 miesięcy |