• Dzisiaj jest niedziela, 22/12/2024

    Dzisiaj są imieniny: Zenona, Honoraty, Franciszki

  • idź do oficjalnego portalu Unii Europejskiej
strona główna

Zamówienie publiczne

Dane przetargu:

Data: 02-06-2022


Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy na zadanie pn.: Prace remontowo - budowlane w obiektach szkolnych na terenie Gminy Bestwina w ramach programu „Dostępna szkoła”.

Zamawiający:

Gmina Bestwina

ul. Krakowska 111
43 - 512 Bestwina

Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów oświatowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zakres prac montażowo – budowlanych obejmuje m.in.:

a) dla części nr 1 – budynek szkoły w Bestwince:

- wyburzenie schodów wejściowych – przebudowa układu komunikacyjnego,

- oznakowanie poziome miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością,

- przełożenie bruku na istniejącym podjeździe dla niepełnosprawnych z tyłu szkoły,

- zakup i montaż dwóch lamp solarnych z detektorami ruchu,

- zakup i montaż ławek,

- oznakowanie szafek szatniowych naklejkami Braille'a,

- wykonanie metalowego podjazdu opuszczanego na schody dla wózka (rampa najazdowa) o długości ok. 6m (na 4 stopnie schodowe) zapewniającego pełny dostęp na stołówkę, świetlicę i sale gimnastyczną,

- zakup i dostawa schodołaza,

- zakup i montaż rolet okiennych wewnętrznych do małej i dużej sali sportowej,

- zakup i montaż uchwytów - pomieszczenia sanitarne,

- wyciszenie drzwi do gabinetu logopedy,

- wyciszenie drzwi, montaż wykładziny.

 

b) dla części nr 2 – budynek szkoły w Bestwinie:

-zakup zestawu oznakowania miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnością i usługa wykonania miejsca postojowego,

-przebudowę schodów, wyburzenie murków schodowych, budowę pochylni z poręczami, montaż

poręczy przy schodach,

-przebudowę szatni - likwidację boksów z krat metalowych, malowanie ścian, uzupełnienie płytek na podłodze, zakup szafek szatniowych, wymiana oświetlenia, oznakowanie szafek szatniowych

naklejkami Braille'a,

-montaż rolet i malowanie sali gimnastycznej,

-zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia - pokój nauczyciela WF na sale do zajęć rewalidacyjnych -remont pomieszczenia (wyburzenie ścianki, wymiana podłogi / panele, malowanie),

-zakup wyposażenia do toalety dla osób niepełnosprawnych (m.in. miska sedesowa, uchwyty, umywalka, lustro) wraz z montażem.

 

c) dla części nr 3 – budynek szkoły w Kaniowie:

  •  

- wejście do budynku,

- przebudowę szatni, zakup i montaż nowych szafek metalowych oraz oznaczenie szafek naklejkami Braille’a.

- wykonanie zabezpieczenia schodów na piętrze poprzez montaż barierek,

- przebudowę sali lekcyjnejw celu rozdzielenia wejścia do sali i gabinetu profilaktyki zdrowotnej, montaż kompletu rolet i wymiana oświetlenia,

- zakup rolet zaciemniających - sale sportowe,

- zakup rolet zaciemniających - sale rewalidacyjne,

- montaż pochylni i barierki oraz obniżenie i powiększenie okienka wydawczego w stołówce,

- likwidację progu miedzy stołówka a świetlicą – wykonanie wylewki betonowej i układanie płytek,

- malowanie pomieszczenia biblioteki szkolnej wraz z montażem rolet,

- przebudowę sanitariatów wraz z zakupem wyposażenia.

 

d) dla części nr 4 – budynek szkoły w Janowicach:

- zagospodarowanie terenu,

- roboty budowlano montażowe związane z likwidacją podestu i 2 schodów z kostki brukowej oraz wykonaniem nowego wejścia z kostki brukowej wraz z podjazdem i barierkami,

- zakup i montaż oznakowania szafek szatniowych naklejkami Braille'a,

- zakup i montaż krzesła schodowego (4 biegi schodów: 5+3+5+3, 3 spoczniki), oznakowanie schodów,

- zakup i montaż rolet wewnętrznych,

- wymianę drzwi wejściowych do świetlicy oraz malowanie pomieszczenia,

- przebudowę pomieszczenia biblioteki (poszerzenie otworu drzwiowego, zabudowa ścianek

działowych, montaż drzwi, malowanie, przesuniecie lamp sufitowych),zakup i montaż w

dwóch oknach rolet,

- przebudowę sanitariatów na parterze (wyburzenia, instalacja wod-kan, elektryczna, urządzenia wc, układanie płytek, stolarka drzwiowa, malowanie, montaż uchwytów, itp.).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ .

Termin składania ofert:

20-06-2022 09:00

Miejsce składania ofert:

Termin otwarcia:

20-06-2022 10:00

Miejsce otwarcia:

----

Termin realizacji:

do 70 dni od dnia zawarcia umowy

Wadium:

Dodatkowe uwagi:

Identyfikator postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

a2646386-e08a-44d7-b469-d7d5891a50e5


Ogłoszenie o zamówieniu


Rozstrzygnięcie przetargu


Ogłoszenie o wyniku postępowania


  • logotyp partnera
  • logotyp partnera
  • logotyp partnera