Zamówienie publiczne
Dane przetargu: |
Data: 14-06-2016 Przetarg nieograniczony : "Wykonanie nakładki asfaltowej ul. F. Gandora i J. Magi w Bestwince od ul. Św. Sebastiana do ul. Braci Dudów" |
Zamawiający: |
Gmina Bestwina |
Przedmiot zamówienia: |
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nakładki asfaltowej na ulicy Gandora i Magi w Bestwince od ulicy ¦w. Sebastiana do ul. Braci Dudów. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej, oczyszczenie i wzmocnienie poboczy, udrożnienie i oczyszczenie rowów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera dokumentacja techniczna, która stanowi integralną częśæ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowiæ jedynej podstawy wyceny oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania). 6. Jeżeli Oferent dostrzegłby błędy czy braki w dokumentacji przetargowej, o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomiæ Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 7. Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej - służącej do opisu przedmiotu zamówienia - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosowaæ lub równoważne. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazaæ spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. 9. Do odbioru wykonanych robót Wykonawca winien przedstawiæ atesty i certyfikaty na wbudowane i użyte materiały. 10. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia: a. kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź jej rozwiązania. 11. Przy realizacji zamówienia należy: 12. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 lata gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty zostanie potwierdzone przez wykonawcę w "FORMULARZU OFERTOWYM" (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: |
Termin składania ofert: |
29-06-2016 09:00 |
Miejsce składania ofert: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 2 (sekretariat) |
Termin otwarcia: |
29-06-2016 09:15 |
Miejsce otwarcia: |
siedziba zamawiającego - pok. nr 11 (sala posiedzeń) |
Termin realizacji: |
do dnia 31.08.2016r. |
Wadium: |
- zł |
Dodatkowe uwagi: |
Dodatkowe uwagi: 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy. Kryteria oceny: Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl. - SIWZ - dokument PDF - rozmiar 1.1[MB] Rozstrzygnięcie przetargu Data : 2016-06-01 W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 2164) - przetarg nieograniczony - ST.271.006.2016, Zamawiający wybrał następującą ofertę:
- Zawiadomienie o wyborze oferty - |