Szacunkowa wartośæ zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej: Nie
Nie przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się zastosowanie aukcji elektronicznej
Kryteria oceny: Cena - 100%
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegaæ się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto:
a. Posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej dwa zadania związane z wykonywaniem kompleksowego remontu budynku o charakterze i złożoności porównywalnym z niniejszym zamówieniem.
b. Dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, posiadającymi uprawnienia zawodowe niezbędne do kierowania przedmiotowym zakresem robót, będącymi członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, posiadającymi:
- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 zł.
d. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalnośæ której profil odpowiada przedmiotowi zamówienia,(PKD należące do działu 45) dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegaæ się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniaæ następujące wymagania:
a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, przedsiębiorcy wchodzący w skład konsorcjum przedstawią wspólnie następujące dokumenty:
- formularz ofertowo - cenowy,
- kosztorys,
- projekt umowy,
- wykaz zrealizowanych prac,
- uprawnienia kierownika budowy,
- polisa.
Oznacza to, iż dane dotyczące wykazu prac, uprawnień kierownika budowy, polisy będą sumowane.
Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi przedłożyæ oddzielnie.
b. oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
c. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowiæ pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostaæ przedłożone wraz z ofertą.
Uwaga: treśæ pełnomocnictwa powinna dokładnie określaæ zakres umocowania.
- wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
- wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na "Wykonawcę";
w miejscu np. "nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisaæ dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
3) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie treści złożonych dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaæ zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą byæ składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87,poz. 605).
Zamawiający zgodnie z art. 42 ust. 1 cytowanej ustawy udostępnia SIWZ na stronie internetowej Urzędu Gminy Bestwina - www.bestwina.pl.
Zgodnie z art. 42 ust. 2 cytowanej ustawy Zamawiający przekazuje również na wniosek Wykonawcy SIWZ w terminie 5 dni od daty złożenia wniosku, za opłatą w wysokości 250,00 zł.
Opłatę można wnieśæ w kasie urzędu p. nr 15 lub na konto BS Czechowice-Dziedzice
Nr 78 8453 0002 0000 1717 2000 0010.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia odebraæ można w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 7 lub za zaliczeniem pocztowym.
Do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami:
- SIWZ - dokument PDF - rozmiar 259[kB]
- Załączniki - archiwum ZIP - rozmiar 1.7[MB] (Załączniki 1 - 7)
- Dokumentacja techniczna - archiwum ZIP - rozmiar 42[MB]
- Ogłoszenie o wszczęciu postępowania - dokument PDF - rozmiar 1.1[kB]
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZ¡CE POSTÊPOWANIA PRZETARGOWEGO :
dotyczy: odpowiedzi na pytania wykonawców
Zgodnie z art. 38 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 ze zm.) udzielamy wyjaśnień na pytanie zadane przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym: "Modernizacja i doposażenie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie":
::: 02.04.2009r. :::
Pytanie 1:
W projekcie instalacji sanitarnych jest przewidziana modernizacja kotła c.o., modernizacja kotłowni, poprzez wprowadzenie nowej pompy, przewidziana jest wymiana grzejników oraz instalacji c.o., zgodnie z zestawieniem materiałów zawartym w dokumentacji. W załączonej dokumentacji przetargowej brak przedmiarów robót na powyższy zakres prac. Czy wymiana instalacji c.o. wchodzi w zakres przedmiotowego przetargu ?
Odpowiedź:
Wymiana instalacji c.o. wchodzi w zakres przedmiotowego przetargu i jest objęta następującymi przedmiarami robót:
"Remont pomieszczeń ZOZ - Termomodernizacja" (element 5 przedmiaru)
"Remont budynku usługowo - mieszkalnego - Termomodernizacja" (element 5 przedmiaru).
::: 08.04.2009r. :::
Pytanie 1:
W przedmiarze - "Zestawienie Mebli i Elementów Wyposażenia" w pom. 0/9 Pracownia rentgenowska - sterownia napisano "Wyposażenie wg projektu pracowni rentgenowskiej" - proszę o dokładne, jednoznaczne sprecyzowanie wyposażenia pracowni tak jak to ma miejsce w przypadku wyposażenia wszystkich pozostałych pomieszczeń.
Odpowiedź:
Do wyposażenia ujętego w projekcie architektonicznym w części "Technologia i wyposażenie" należy ponadto wyceniæ wyposażenie pracowni rentgenowskiej zgodnie z "Projektem pracowni rentgenowskiej" (Projekt techniczny z obliczeniem osłon stałych).
Pytanie 2:
W dokumentacji przetargowej w załączniku nr 7 jest Specyfikacja techniczna sprzętu medycznego i wyposażenia specjalistycznego w związku z tym proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania :
a) czy należy wyceniæ to wyposażenie,
b) czy wyposażenie to jest wyposażeniem dodatkowym specjalistycznym nie ujętym w części przedmiaru " Zestawienie Mebli i elementów wyposażenia"
Odpowiedź:
Wyceniæ zgodnie z zapisem pkt. 9 Rozdziału III SIWZ
Pytanie 3:
W pom. 2/19 podano typ dygestorium np. AD - 21 lub istniejące. Czy należy je uwzględniæ w wycenie?
Odpowiedź:
W pom. 2/19 należy uwzględniæ w wycenie dygestorium
::: 15.04.2009r. :::
Pytanie 1:
Czy Zamawiający dopuści kozetkę lekarską o wymiarach: długośæ x szerokośæ x wysokośæ : 200x62x60 cm ?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza kozetkę lekarską o wymiarach podanych w pytaniu.
Pytanie 2:
Czy Zamawiający dopuści parawan o wymiarach: szerokośæ x wysokośæ: 92 x 190 cm?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza parawan o wymiarach podanych w pytaniu.
Pytanie 3:
Czy Zamawiający dopuści stół do przewijania niemowląt o wymiarach: szerokośæ x głębokośæ blatu (wewnętrzna) x wysokośæ: 96 x 74,5 x 82,5 cm ?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza stół do przewijania niemowląt o wymiarach podanych w pytaniu.
Pytanie 4:
Czy Zamawiający dopuści wózek pod aparaturę medyczną o wymiarach: długośæ x szerokośæ x wysokośæ : 85,5 x 56 x 114,5 cm?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza sprzęt o podanych wymiarach z zastrzeżeniem zawartym w przedmiarze tj. " Wózek pod aparaturę medyczną winien byæ dopasowany do konkretnego użytkowanego aparatu USG".
UWAGA !
Wymiary elementów wyposażenia powinny byæ maksymalnie zbliżone do wymiarów podanych w przedmiarach i specyfikacji technicznej sprzętu.
Rozstrzygnięcie przetargu W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na zasadach określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655ze zm.) - przetarg nieograniczony - ZP341/01/09, Zamawiający wybrał następującą ofertę:
Przedsiębiorstwo Budowlane
"HB - UNIBUD" S.A.
ul. Nad Wisłą 1
43-503 Czechowice-Dziedzice
- Rozstrzygnięcie przetargu - PDF - 691[kB] |